ŚDSM / Praca / Pracownik Sekcji Wspólnot Mieszkaniowych

Pracownik Sekcji Wspólnot Mieszkaniowych

Śląsko-Dąbrowska Spółka Mieszkaniowa Sp. z o.o.

poszukuje

INSPEKTOR W SEKCJI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH

Miejsce pracy: Katowice

 

Do obowiązków pracownika będzie należeć w szczególności:

  • prowadzenie ewidencji wspólnot mieszkaniowych oraz kartotek właścicieli,
  • rejestracja nowych wspólnot mieszkaniowych w Urzędzie Statystycznym, Urzędzie Skarbowym i Urzędzie Miasta,
  • przygotowywanie, organizowanie i obsługa zebrań, sporządzanie rocznych planów gospodarczych i sprawozdań, redagowanie uchwał, sporządzanie protokołów,
  • obsługa bankowa wspólnot w zakresie sporządzania umów na otwarcie rachunku bankowego oraz zaciągania kredytów bankowych,
  • zawieranie umów na świadczenie usług na rzecz wspólnot mieszkaniowych oraz stała kontrola ich realizacji,
  • sporządzanie deklaracji do urzędów miast dotyczących wnoszenia opłat za wywóz odpadów komunalnych,
  • księgowanie faktur z wykorzystaniem kont „4” i „7”, rachunków, wyciągów bankowych i innych dokumentów księgowych, umiejętność zamknięcia rocznych księgowań danej Wspólnoty Mieszkaniowej,
  • roczne rozliczenie mediów we wspólnotach mieszkaniowych,
  • wystawianie rachunków dla kontrahentów,
  • przygotowywanie dokumentów dot. płatności zobowiązań i ich realizacja,
  • sporządzanie dokumentacji podatkowej wspólnot mieszkaniowych i przekazywanie wymaganych deklaracji do urzędu skarbowego (CIT-8, PIT-4R, PIT-11),
  • stały kontakt z zarządami oraz członkami wspólnot mieszkaniowych w kwestiach dotyczących bieżącej obsługi,
  • przygotowywanie materiałów, zestawień i informacji na potrzeby Spółki,
  • pełnienie funkcji koordynatora pomiędzy członkami wspólnot mieszkaniowych a pozostałymi służbami administratora,
  • przygotowywanie umów zleceń dla wspólnot i rozliczanie ich z ZUS poprzez program Płatnik.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub średnie,
  • znajomość zasad księgowości,
  • biegła znajomość obsługi MS Office, w szczególności MS Excel i MS Word

obsługa oprogramowania Mieszczanin, w tym Systemu Łatwej Obsługi Nieruchomości,

  • znajomość i obsługa programu Płatnik
  • predyspozycje osobowościowe: samodzielność w realizowaniu zadań, rzetelność, umiejętność zarządzania czasem, umiejętność pracy w zespole.

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość przepisów ustawy o własności lokali,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • pracę w miłej atmosferze.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji, o następującej treści:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wizerunku umieszczonego w tekście CV w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  w trakcie bieżącego ogłoszenia rekrutacyjnego oraz przyszłych do 12 m-cy od daty złożenia moich danych.”.

na adres: rekrutacja@sdsm.pl

Informujemy, że rozpatrywane będą wyłącznie oferty zawierające ww. klauzulę.