Przejdź do głównej treści
Otwiera się w nowym oknie
Zgłoś Awarię

Śląsko-Dąbrowska Spółka Mieszkaniowa Sp. z o.o.

poszukuje

PRACOWNIKA DZIAŁU IT

Miejsce pracy: Katowice

Do obowiązków pracownika będzie należeć w szczególności:

  • wdrażanie, utrzymanie oraz rozwijanie infrastruktury serwerowej opartej na systemach Microsoft (w tym środowisko wirtualne Hyper-V oraz Active Directory)
  • nadzorowanie prawidłowości działania sprzętu (stacje robocze, drukarki)
  • świadczenie wsparcia informatycznego dla użytkowników z zakresu obsługi komputera oraz oprogramowania systemowego i systemu
  • prowadzenie czynności serwisowych w podległych modułach systemu informatycznego, diagnozowanie i zgłaszanie do producenta błędów w oprogramowaniu, aktualizacje, wsparcie dla użytkowników) – celem zapewnienia ciągłości działania wszystkich modułów systemu
  • wykonywanie czynności związanych z naprawą, modernizacją, usuwaniem awarii sprzętu sieciowego oraz komputerowego zainstalowanego w poszczególnych komórkach organizacyjnych
  • obsługa centrali VoIP
  • wdrażanie, utrzymanie oraz rozwijanie infrastruktury sieciowej, w tym także:
    • administrowanie zarządzalnymi switchami (vlan, stp, agregacja portów)
    • administrowanie urządzeniami typu router, UTM
    • administrowanie i nadzór nad tworzeniem kopii zapasowych systemów informatycznych
    • wdrażanie oraz utrzymanie urządzeń typu NAS
    • opracowywanie procedur w zakresie rozwiązań technicznych z obszaru bezpieczeństwa teleinformatycznego, utrzymania i zarządzania kopii bezpieczeństwa, aktualizacji systemów informatycznych

Wymagania:

  • wykształcenie kierunkowe informatyczne;
  • znajomość wdrażania i administrowania systemem operacyjnym Microsoft Windows 10/11 Server 2012/2016/2019, w tym usługami: Active Directory, DNS, DHCP, IIS, FTP, NTP, serwer plików oraz aplikacji MS Office;
  • znajomość wdrażania i administrowania:
    •  środowiskiem wirtualnym Microsoft Hyper-V;
    • serwerem Microsoft Windows SQL Server;
    • macierzami typu NAS oraz wykonywania backupów
    • sieciami LAN/WAN, w tym w szczególności: protokoły routingu, vlan, vpn, stp, agregacja portów;
    • zarządzalnymi switchami
  • znajomość administrowania urządzeniem bezpieczeństwa brzegu sieci UTM (Fortigate;)
  • znajomość administrowania systemami kontroli dostępu oraz monitoringu wizyjnego;
  • predyspozycje osobowościowe: samodzielność w realizowaniu zadań, rzetelność, bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres;
  • dyspozycyjności przynajmniej 100h / mies

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość aplikacji System Łatwej Obsługi Nieruchomości firmy Mieszczanin, SZYK, ESOD,
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Umowę B2B/umowę zlecenie,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • pracę w miłej atmosferze.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji, o następującej treści:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wizerunku umieszczonego w tekście CV w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  w trakcie bieżącego ogłoszenia rekrutacyjnego oraz przyszłych do 12 m-cy od daty złożenia moich danych.” na adres: hnapora@sdsm.pl

Informujemy, że rozpatrywane będą wyłącznie oferty zawierające ww. klauzulę.