Śląsko-Dąbrowska Spółka Mieszkaniowa Sp. z o.o.
poszukuje
PRACOWNIKA DZIAŁU IT
Do obowiązków pracownika będzie należeć w szczególności:
- wdrażanie, utrzymanie oraz rozwijanie infrastruktury serwerowej opartej na systemach Microsoft (w tym środowisko wirtualne Hyper-V oraz Active Directory);
- nadzorowanie prawidłowości działania sprzętu (stacje robocze, drukarki);
- świadczenie wsparcia informatycznego dla użytkowników z zakresu obsługi komputera oraz oprogramowania systemowego i systemu;
- prowadzenie czynności serwisowych w podległych modułach systemu informatycznego, diagnozowanie i zgłaszanie do producenta błędów w oprogramowaniu, aktualizacje, wsparcie dla użytkowników) – celem zapewnienia ciągłości działania wszystkich modułów systemu;
- wykonywanie czynności związanych z naprawą, modernizacją, usuwaniem awarii sprzętu sieciowego oraz komputerowego zainstalowanego w poszczególnych komórkach organizacyjnych;
- obsługa centrali VoIP;
- wdrażanie, utrzymanie oraz rozwijanie infrastruktury sieciowej, w tym także:
- administrowanie zarządzalnymi switchami (vlan, stp, agregacja portów)
- administrowanie urządzeniami typu router, UTM
- administrowanie i nadzór nad tworzeniem kopii zapasowych systemów informatycznych
- wdrażanie oraz utrzymanie urządzeń typu NAS
- opracowywanie procedur w zakresie rozwiązań technicznych z obszaru bezpieczeństwa teleinformatycznego, utrzymania i zarządzania kopii bezpieczeństwa, aktualizacji systemów informatycznych
Wymagania:
- wykształcenie kierunkowe informatyczne;
- znajomość wdrażania i administrowania systemem operacyjnym Microsoft Windows 10/11 Server 2012/2016/2019, w tym usługami: Active Directory, DNS, DHCP, IIS, FTP, NTP, serwer plików oraz aplikacji MS Office;
- znajomość wdrażania i administrowania:
- środowiskiem wirtualnym Microsoft Hyper-V;
- serwerem Microsoft Windows SQL Server;
- macierzami typu NAS oraz wykonywania backupów;
- sieciami LAN/WAN, w tym w szczególności: protokoły routingu, vlan, vpn, stp, agregacja portów;
- zarządzalnymi switchami
- znajomość administrowania urządzeniem bezpieczeństwa brzegu sieci UTM (Fortigate);
- znajomość administrowania systemami kontroli dostępu oraz monitoringu wizyjnego;
- predyspozycje osobowościowe: samodzielność w realizowaniu zadań, rzetelność, bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres;
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie na podobnym stanowisku;
- znajomość aplikacji System Łatwej Obsługi Nieruchomości firmy Mieszczanin, SZYK, ESOD;
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy B2B;
- niezbędne narzędzia pracy;
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności;
- pracę w miłej atmosferze;
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji, o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wizerunku umieszczonego w tekście CV w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w trakcie bieżącego ogłoszenia rekrutacyjnego oraz przyszłych do 12 m-cy od daty złożenia moich danych.” na adres: hnapora@sdsm.pl
Informujemy, że rozpatrywane będą wyłącznie oferty zawierające ww. klauzulę.